esmaspäev, 28. märts 2016

7. Päev (Laupäev)

Ärkasime ja tegime ära väikese hommikusöögi, peale mida tegime plaanid minna üle piiri Itaaliasse. Peale arutamist sirutasime endid sirgeks ja hakkasime üle mäe Itaalia poole jalutama. Itaaliasse jõudes käisime ära muuseumis mis maksis ainult kolm eurot. Muuseumis oli kokku neli korrust kus sai vabalt ringi liikuda ja vaadata, kokku oli seal palju vaadata. Kuigi aru oli väga raske saada sest kõik oli taalia keeles. Oli palju erinevaid relvi esimesest ja teisest maailmasõjast, ka oli erinevat sõja aegset varustust ja tehnikat. Peale muuseumis ringi käimist liikusime lossi poole mis oli seal samas ja sissepääsu eest maksime 1.50 ja siis läksime kohe sisse. Sees oli palju erinevaid muusika instrumente ja muud taolist, samuti olid seal ka mõõgad ja odad, mida oli huvitav uudistada. Peale seda hakkasime otsima kohta kus saaks süüa ja sattusime väljakule kus toimus väike vanavara laada moodi sündmus. Seal väljaku servas oli suur kirik, kus sees me ka käisime ja ringi vaatasime. Meil olid siis juba kõhud väga tühjad ja meil ei olnud õnne leida söögi kohta itaalias, selle tõttu kõndisime tagasi Sloveeniasse ja sõitsime bussiga kaubanduskeskusse kus me sõime endil kõhud täis. Siis seadsime sammud tagasi ühikasse kus lihtsalt vestlesime veidi ja läksime voodisse magama.