pühapäev, 20. märts 2016

Kohalejõudmine

Reis algas meil ühiselamu juurest kus me saime juua oma viimased kohvid enne ära minemist.  Buss sai sõitma veidi enne kella kahte, bussiga reisides oli ees olles pool teed jalad külmad aga teine pool oli väga mõnus ja soe olla, teised kes tagapool olid kurtsid pärast ikka, et jalad olid külmad. Bussiga jõudsime lennujaama ette ja laadisime kohvrid maha, siis tegime ära keerulise check-in protsessi millega läks natuke aega ja siis istusime veidi, kuni hakati inimesi pardale laskma. Minul oli hea koht, sain istuda akna alla ja kuna see oli minu elu esimene lend siis oli küll huvitav näha kuidas linnad minu all lihtsalt maha jäid, lend sujus hästi, lennuk üldse ei hüpanud.
Maandusime Frankfurt'i lennujaamas seal sai käidud söömas ja poodides sai ka ringi vaadata, kuigi hinnad olid seal küll kahe kuni kolmekordsed, söömas käies oli teenindus kuidagi aeglane ja söök oli ka alla keskmise (    ) .
Lennukiga millega pidime edasi lendama Veneetsiasse olid mingid väikesed tehnilised rikked ja lend lükkus natukene edasi aga kõik sujus hästi ja saime alla tunniga teise lennuki peale ja sõit Veneetsiasse algas.
Veneetsias maandudes tuli meil umbkaudu kümme minutit pagasit oodata ja siis läksime kohe välja, ja bussi. Bussi peale oli lihtne saada, bussijuht lihtsalt müüs tänaval pileteid ja küsis kohe otse, kuhu meie läheme ja piletid said nii ostetud.
Bussi pealt sai maha rongi jaamas ja seal me ostsime kohe piletid ära ja siis läksime Itaalia restorani, kus meid teenindas umbkeelne itaallanna, tellisime kõik pasta bolognese, see oli ülimaitsev parim pasta mida olime saanud, peale seda käisime ka suveniiri poes. Pärast paari minutit nõupidamist läksime rongi peale ja sõit Gorica'sse algas, rongi istudes hakkas palav ja seal oli palju inimesi ja kokku istuda ei saanudki aga paari peatuse pärast saime kokku istutud. Ennem kokku istumist hirmutas meid ära üks vanapaar kes tegi meile selgeks et meie piletid on valesti märgistatud ja et meid ootab ees trahv. Kui olime piinelnud tunnike tuli kontrolör ja kontrollis meie pileteid. Ta vaatas pileteid võttis taskust mingi asja ning augustas need ära. Olimegi pääsenud kardetud trahvist. Pärast kahetunnist rongi sõitu olime Itaalia Gorica pinnal ja seal võttis meid vastu Irena ja viis autoga üle piiri ühika hoone ette kus selgitati põgusalt mis kus asub ja anti kaasa ka inimene kui minna linna peal ringi vaatama. Linnas näidati meile kaubandus keskust nimega Qlandia kus sai natuke ostelda. Täitsime ära tühjad kohad kohvris. Pärast seda kõndisime ühikasse ja jäime kiiresti magama kuna oli olnud väga kurnavad 24 tundi selja taga.